آربلوا: رئال مادرید زیر نظر بنیتز پیشرفت خواهد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا: رئال مادرید زیر نظر بنیتز پیشرفت خواهد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آربلوا: رئال مادرید زیر نظر بنیتز پیشرفت خواهد کرد

آلوارو آربلوا معتقد است که رافا بنیتز به حدی باعث پیشرفت رئال مادرید خواهد شد که این تیم دوباره عادت به پیروزی را باز یابد.

طـرفداری- مربی 55 ساله اسپانیایی نقشی کلیدی در پیشرفت این مدافع ایفا کرده است، و در سال 2007 نیز او را برای لیورپول جذب کرده بود. اکنون آربلوا در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید می گوید:

می دانیم که سخت خواهد بود و توقعات بالا هستند، اما باشگاه نمی تواند هیچ هدفی جز فتح عناوین قهرمانی داشته باشد. رافا بنیتز یک مربی بسیار روشمند، سخت کوش و پر توقع است که به ما اطمینان داده از طریق سخت کوشی و تلاش می توانیم بهتر و بهتر عمل کنیم. او شروع بسیار خوبی داشته است. شاید رافا کسی باشد که بیشترین اثر را در کارنامه من داشته است، نه تنها به خاطر دادن فرصت بازی در باشگاهی چون لیورپول، که در آن زمان باشگاهی خاص و بسیار مهم بود که همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا می جنگید؛ بلکه به من اجازه داد تا با تیم ملی بازی کنم و مهمتر از آن کمک کرد تا به رئال مادرید برسم.

تنها انگیزه من پیروزی است. می خواهم در تمام بازی هایی که به میدان می رویم پیروز شویم، حتی بازی هایی که در تمرینات انجام می شود. فکر می کنم آرزوی من با این نشان دست به دست منتقل می شود، و هر بازیکن رئال مادرید باید این جاه طلبی را داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.